Tips på fyllnadsvadd
Jag var på IKEA Jönköping idag och hittade ett fynd på fyllnadsvadd. Kudde Gosa Slån 60*50 cm med fyllnadsvadd 350 gram för 9 kronor! Funkar skitbra =)

mmm…jag känner mig jättelyxig nu. Klippte upp ena änden av en kudde och sitter med en hel säck vadd (känns det som). Och då köpte jag 5 st för 45 kronor, wiiie!

Är precis samma sak jag har kommit på. Betydligt mycket billigare än att köpa "riktig" vadd.. Och resultatet blir ju detsamma. Heja Ikea!!

Jag har gjort ett riktigt fynd, nån som dumpat sina soffkuddar i tvättstugan, dom har legat där i 3 månader nu så jag la mina smutsiga vantar på dom hehe. Håller på å tvättar dom nu, det var fint vadd inuti. :D

Alla knep är bra, utom de dåliga
Själv har jag sedan "start" använt mig av Jysk och IKEA´s billiga kuddar, och sist jag var till IKEA köpte jag på mig ett JÄTTElager av GOSA SLÅN för 9 kr styck. Det var väl kanske ½-1 år sedan nu, och jag kan lova, de är dryga (räcker länge), är vakuumpaketerade så de tar liten förvaringsplats och är som sagt (som #0 sa,) BILLIG!
Så jag måste hålla med #0 om att GOSA SLÅN är värt att lägga pengarna på när det gäller stoppning av amigurumis!
Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi
& Bloggare på VirknålensHemlighet