Annons:
Etikettmaterial-verktyg-o-tillbehör
Läst 11001 ggr
netzon
2/8/11, 7:29 PM

Tips på fyllnadsvadd

Jag var på IKEA Jönköping idag och hittade ett fynd på fyllnadsvadd. Kudde Gosa Slån 60*50 cm med fyllnadsvadd 350 gram för 9 kronor! Funkar skitbra =)

Annons:
Pysselkiisen
2/8/11, 10:43 PM
#1

Jättebra tips! Själv använder jag gamla kuddar och täcken, ber hela släkten om bidrag :)

 

"Om du alltid gör vad du alltid gjort
så kommer du alltid att ha det som du alltid haft det"

Jag bloggar om pyssel och virkning: Livet som Pysselkiise

Min blogg om livet med fibromyalgi: Me, myself and fibro

Min Fotoblogg: My Nikon and I

- medarbetare på Amigurumi iFokus -

netzon
2/8/11, 11:31 PM
#2

mmm…jag känner mig jättelyxig nu. Klippte upp ena änden av en kudde och sitter med en hel säck vadd (känns det som). Och då köpte jag 5 st för 45 kronor, wiiie!

emabgood
2/10/11, 2:35 PM
#3

Är precis samma sak jag har kommit på. Betydligt mycket billigare än att köpa "riktig" vadd.. Och resultatet blir ju detsamma. Heja Ikea!!

mirjahmia
2/10/11, 4:53 PM
#4

Jag har gjort ett riktigt fynd, nån som dumpat sina soffkuddar i tvättstugan, dom har legat där i 3 månader nu så jag la mina smutsiga vantar på dom hehe. Håller på å tvättar dom nu, det var fint vadd inuti. :D

 

 

"Bättre att fråga och verka dum,

än att inte våga och förbli det."

 

~ CottonCandyCrochet ~

lilla-icka
2/10/11, 5:53 PM
#5

Alla knep är bra, utom de dåliga Tungan ute

Själv har jag sedan "start" använt mig av Jysk och IKEA´s billiga kuddar, och sist jag var till IKEA köpte jag på mig ett JÄTTElager av GOSA SLÅN för 9 kr styck. Det var väl kanske ½-1 år sedan nu, och jag kan lova, de är dryga (räcker länge), är vakuumpaketerade så de tar liten förvaringsplats och är som sagt (som #0 sa,) BILLIG!

Så jag måste hålla med #0 om att GOSA SLÅN är värt att lägga pengarna på när det gäller stoppning av amigurumis!

Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi

& Bloggare på VirknålensHemlighet

Upp till toppen
Annons: