Annons:
Läst 1236 ggr
E
2021-04-14, 10:03

Nalle Puh och Bamse mönster

Hej. Har sökt på nätet men inte hittat något Nalle Puh mönster som jag får fram varken på engelska eller svenska. Inte heller hittat Bamse. Tacksam för vägledning. Betalar gärna en slant för bra mönster :)

Annons:
Herveaux
2021-04-14, 12:04

#0: Mitt tips är att leta på Etsy.com och Ravelry.com, där finns det iaf mönster för Nalle Puh (Winnie the Pooh på engelska) ska se om jag kan hitta något för Bamse också. 💙

Edit: A-ha! Hittade ett Bamse-mönster på Etsy. https://www.etsy.com/se-en/listing/73436857/bamse-and-friends-pdf-crochet-pattern?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=bamse+crochet+pattern&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1

// Harley 🏳️‍⚧️🏳️‍🌈
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Hästar & ridsport, Film, Hamster

** this is a crochet pattern, NOT the finished toy ** A pattern for a real fan of BAMSE and his friends! ------------------------------------------------ The finished size is : * Little BAMSE bear - approx. 8inches without hat and 12 inches with hat. * SKALMAN the turtle - approx. 9.5inches without
  • Redigerat 2021-04-14, 12:09 av Herveaux
Kakan87
2021-08-07, 17:34

Hejsan! Det finns nog en del nalle puh mönster om du söker winnie the pooh. Dock är de nog på engelska. :)

Upp till toppen
Annons: