Annons:
Etikettinspiration
Läst 4638 ggr
Linapina
2013-01-16 07:07

Projekt 2013

Hej!

Är det fler än jag som har några virkprojekt de tänker förverkliga under 2013? Eller kanska bara drömmar och förhoppningar.

Vi kan ju alltid tipsa varandra om idétorka råder Glad

Själv börjar jag året med köpstopp på handarbetsmaterial fram till sista mars. Av någon anledning har jag massor med garn i alla möjliga färger och former. Jag som aaaaldrig köper "bra-att-ha-garn" Flört

Mitt första projekt som ska bli en födelsedagspresent i mars är Pingvinerna från madagaskar. Har börjat på första men det är lite kvar. Ville börja i tid så de blir klara och inte bara blir liggande halvfärdiga.

Mitt andra projekt är att försöka färdigställa lite ufon, det är inte många, men de finns där i bakgrunden. 

Så vad har ni andra på gång och för planer för året?

Annons:
ettlitetalias
2013-01-16 20:36
#1

Jag har en hel bohylla full av mestadels restgarn, sa mitt projekt ar att virka ett lapptacke av alla mina restgarner sa att jag blir av med dem och far plats med nya garner! Skrattande

TottsiGirl
2013-01-17 11:03
#2

Mitt mål är också att göra slut på mycket av alla de garner som ligger hemma.. Började redan förra året med en stor filt i mormorsränder. Nu har jag precis gjort klart en mega mormorruta som blev en barnfilt.. 

Mina planer framöver är lite fler restgarnsfiltar och en stickad tröja, sen ska de självklart förverkligas en hel del amigurumimönster som ligger och väntar i gurumikorgen :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[Joanna76]
2013-01-17 11:57
#3

Mina planer är att avsluta alla miljarder saker jag har på g och låta bli att påbörja nytt. Vilket är mycket svårare än det låter Obestämd

Linapina
2013-01-18 17:50
#4

Tänk om man kunnit hålla sig till sin egen plan Skäms Den sprack rätt snabbt. Kom på att jag hade ett gäng nystan Molly så jag började med mormorsrutor till ett överkast till sonens säng… Men de går rätt fort att göra Skrattande

[PysselMatten]
2013-01-19 13:37
#5

Mitt projekt är att fortlöpande virka olika typer utav kattleksaker till stöd för några utav sveriges alla katthem…

karro1999
2013-01-19 14:44
#6

jag ska virka en flicka som är en utmaning och jag är nybörjare och några robotmobilfodral.

Annons:
Linapina
2013-01-31 14:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Överkastet klart.

virkelisa
2013-02-04 21:30
#9

jag har gett mig tusan på att lära virka på tyska och hollänska

har jag lärt virka o sticka på eng så kan jag lära detta också smile

så nu virkar jag ett advent möster av barbs designe det är ljus i olika storlekar

karro1999
2013-02-09 14:32
#10

jag tror jag skippar robotmobilfodralen jag har ingen tid att göra dem.

Linapina
2013-02-10 06:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Det var ett mönster på en apa i allers för ett par veckor sedan. Gjorde den blå och satte antenn på huvudet. Sonen gillar nämligen radioapan. Antennen kunde blivit lite bättre men sonen är nöjd :)

Upp till toppen
Annons: