punch needle thread???
nån som vet var man kan få tag på den typen av broderigarn i acryl, vill virka en liten liten björn och det är det som rekommenderas i mönstret, har frågat på hemflit här i umeå men de hade inte den sortens garn som går att rugga upp och det vill jag ju ha, nu testar jag med piggelen och det går ganska bra men den blir ju inte så pytteliten som det är tänkt…
välkommen att titta in till mina gurumisars egen lilla hörna

Går bra att rugga upp bomull också. Prova med broderigarn!
"Om du alltid gör vad du alltid gjort
så kommer du alltid att ha det som du alltid haft det"
Jag bloggar om pyssel och virkning: Livet som Pysselkiise
Min blogg om livet med fibromyalgi: Me, myself and fibro
Min Fotoblogg: My Nikon and I
- medarbetare på Amigurumi iFokus -

jo det är ju broderigarn jag letar efter men har som sagt inte hittat rätt sort här i stan så jag måste hitta nån internetbutik som har det jag söker, är ingen "broderare" så jag har dålig koll på den sortens garner men jag förstår ju ungefär hur det ser ut, ja ja det är bara och leta vidare =)
Finns det billigt broderigarn på nätet?

Inte riktigt pytteliten nu heller men i allafall en minibjörn, här är lille Columbus och han är tuffare än somliga tror;)

Ifall du fortfarande är intreserad så hittar du superbilligt broderigarn här: http://www.alex-broderishop.se.gp/
Sen kan man ju även prova garnet candy från svarta fåret, jag virkar i det just nu och det blir rätt smått med en liten virknål.
Nallen blev ju helt bedårande!!
"Om du alltid gör vad du alltid gjort
så kommer du alltid att ha det som du alltid haft det"
Jag bloggar om pyssel och virkning: Livet som Pysselkiise
Min blogg om livet med fibromyalgi: Me, myself and fibro
Min Fotoblogg: My Nikon and I
- medarbetare på Amigurumi iFokus -

tack jag ska kolla det =)

heter han columbus?vilket gulligt namn på en så söt kille!!!!

Ja han tänker bli upptäcksresande när han blir en stor björn, därför ville han absolut heta det ;)