Annons:
Etikettinspiration
Läst 4813 ggr
pusslet
1/20/11, 9:19 PM

Det roligaste du virkat?

Vad är det roligaste du har virkat?

Skulle vara kul att höra, vi kan inspirera varandra =)

Annons:
Musiken
1/21/11, 1:15 PM
#1

Min Happy to see you-cat :) Den tog sin lilla tid, och kroppen var val sadar rolig att gora - men jag visste precis hur jag ville ha den och var valdigt glad over resultatet nar den var klar.

mirjahmia
1/21/11, 1:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag läste den här tråden igår och har funderat på det fram tills nu,

jag tror det roligaste jag virkat är något Beth Doherty-mönster, men eftersom man måste köpa boken för att kunna virka dom tänker jag säga den här:

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=302982.msg3463937#msg3463937

Man måste vara medlem på Craftster för att se mönstret, men det är så värt det! Älskar Craftster!

Jag tror jag tyckte den var roligast för att man virkar liksom en fyrkant, inte en rund figur :)

 

 

"Bättre att fråga och verka dum,

än att inte våga och förbli det."

 

~ CottonCandyCrochet ~

naaw
1/21/11, 5:11 PM
#3

Gör ett litet avtryck medan jag funderar på vad jag tyckt varit roligast att virka :D

pusslet
1/22/11, 10:39 PM
#4

Åhh vad härlig med så bra tips =))

Denna kommentar har tagits bort.
emabgood
2/11/11, 3:57 PM
#6

Svårt att välja en favorit, men av dom mönstrena jag har köpt så är det nog ändå JJ the firedragon från delicius crochet. Men annars är det nog min egen Drake the dragon . :D

Annons:
lilla-icka
2/11/11, 4:06 PM
#7

Jag tycker att alla projekt jag gör är roliga att virka, speciellt då alla mina filurer är mina egna mönster, så bara vetskapen om att det är jag som konstruerar gör att det blir roligare att virka just den filuren.

Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi

& Bloggare på VirknålensHemlighet

emabgood
2/11/11, 5:58 PM
#8

Jag håller med dej lilla-icka!

Upp till toppen
Annons: