Lubbsen
Hej hej
Vill bara passa på att presentera mig nu när jag har smygit omkring här sedan oktober med ett par inlägg då och då…
Jag har bara virkat sedan i oktober men det har hunnit bli en hel del sedan dess… det är så roligt och så fort jag har börjat med ett projekt börjar jag planera nästa. Jag har dessutom gjort klart nästan alla projekt jag har påbörjat, och det är en bedrift från min sida. =) Har ett julprojekt (Lill-ickas flasktomte) som ännu inte är klart, men nu har jag ju ett helt år på mig till projektet behöver vara klart.
Här är en bild på mitt allra senaste projekt. Ett par trasdockor som ska ges som doppresenter till tvillingflickor i slutet av januari. Mönstret hittade jag på Järbo Garn som jag har modifierat lite.
Har också blivit så inspirerade över era fina bloggar, så idag har jag börjat jag me… =)
Lubbsen
Inte så många inlägg ännu… men det kommer ju. =)
Ha de så gott och tack så hemskt mycket för en helt underbar sajt!

Välkommen till vår värld av amigurumis, du är mer än välkommen.
Kul att du virkar på mitt mönster (ler), och hoppas att den blir som du föreställer dig.
Det är bara att hojta till om du vill ha hjälp eller undrar över något, vi är många som svarar så fort och så gott vi kan.
Än en gång, VÄLKOMMEN!
ps. lägger till din blogg i blogglistan under länkar.. ds.
Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi
& Bloggare på VirknålensHemlighet

Tack så mycket!
Jag har faktiskt flasktomten nästan klar, det är bara monteringen kvar. Men jag började för nära jul och när julafton var förbi hade jag ingen lust längre. Jag hade ju föreställt mig den ståendes mitt på julbordet… icke då. =)
Tycker det är så underbart att så många vill dela med sig av sina mönster och sitt kunnande.
Tack för att du la till bloggen i listan. =)

Det är bara trevligt att kunna locka andra att hitta denna underbara sysselsättningen!
Du får mer än gärna visa en bild (här eller på din blogg) på din version av flasktomten när den är klar.
Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi
& Bloggare på VirknålensHemlighet
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget