Annons:
Etikettinspiration
Läst 2768 ggr
Casiopeia
9/26/09, 1:58 AM

Grått, beige, brunt och lite orange

Satt och tittade på mina amigurumiprojekt och insåg att de flesta håller en rätt dyster färgskala- beige är nog det som används mest, därtill grått, brunt, svart, vitt och har amigurumin någon färg värd namnet är den orange ( fö en av min hatfärger konstigt nog). Lite lustigt med tanke på att jag är en ganska färglad person i övrigt.

Mitt nästa projekt måste alltså bli något färgglatt! Äär lite tom på idéer bara. Någon som har något färgsprakande förslag?

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Annons:
anglastina
9/26/09, 11:05 AM
#1

http://amilist.blogspot.com har lagt in lite nya mönster. Jag hittar alltid något nytt mönster hos henne. Man kan sitta och titta i flera timmar på hennes blogg. Lycka till.

Casiopeia
9/26/09, 2:06 PM
#2

Nja, mönstren gör jag helst själv- tycker det är roligare och så blir det mer "jag"… Måste bara komma på något motiv!

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

anglastina
9/26/09, 4:32 PM
#3

Det är ju jul snart!!!!!!!!!, kanske en jultomte eller en gran.

Casiopeia
9/26/09, 6:24 PM
#4

Neeej! Inte så snart! *klamrar sig fast vid sommaren och skakar på huvudet i förnekelse*

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Linn
9/26/09, 9:17 PM
#5

#4 kan du inte skapa en sommar miljö då? med en solstol och en figur i bikini? och bygga på när du saknar sommaren?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

bobbs
9/26/09, 11:12 PM
#6

Färgglada dinoraurier? Då kan du lätt använda lila, rosa, orange, turkost, limegrönt osv :P

Annons:
RuiXue
9/27/09, 6:30 PM
#7

Kanske börja virka My Little Pony hästar. Färggladare kan det ju knappast bli. Eller varför inte Krambjörnar^^

Jennie


Upp till toppen
Annons: