Annons:
Etikettmaterial-verktyg-o-tillbehör
Läst 2553 ggr
Imasy
2009-09-01 20:31

Har du ett garn-förråd?

Japp, som rubriken säger, har du ett garnförråd, eller köper du det du behöver för ett speciellt projekt?

Annons:
Minicole
2009-09-01 22:50
#1

Jag har ett förråd på garner men brukar oftast behöva fylla på när jag kommer på nya projekt. Tycker dock om att alltid ha lite garn hemma så man kan vara spontan ^^

Yarrow
2009-09-01 23:34
#2

Jag har flera påsat här hemma som ligger och skräpar överallt. Bara att rota i en väl vald påse så hittar jag alltid något att virka eller brodera med :)

Påsarna har jag fått från mamma och lite vänner och så. Va längesedan jag köpte garn själv :)

Animalfriend
2009-09-01 23:37
#3

Jag samlar på garn lika mycket som amigurumisar. :) Alpakagarn i olika färger, bomull, mm. Massa olika färger, sedan köper jag alltid en massa skumma och speciella garner, om jag springer på några. Med massa hår på eller dyl.

Casiopeia
2009-09-02 02:32
#4

Jag har en stor verktygslåda fylld med lite olika sorters garn, och otaliga påsar med garn som ligger och skräpar lite varstans i lägenheten som inte får plats i lådan. Köper ofta garn som jag inte har den blekaste aning vad jag ska göra med, har svårt att gå in i en garnbutik utan att komma ut med något nytt nystan- oavsett om ajg behöver det eller ej :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Alex05
2009-09-02 13:57
#5

Massvis med garn i flera plastbackar, i alla möjliga kvaliteter.

Men det tycks ändå alltid saknas nåtObestämd

Chrome
2009-09-02 14:06
#6

Jag har ett litet förråd här hemma. Det är egentligen garn till projekt som jag tänkt på börja men aldrig blivit av.

MVH Agnes

Annons:
Pialinn
2009-09-03 20:47
#7

Jag var nere i min källare och hittade flera flyttkartonger med garn. Bra att ha när jag kommer tillbaka till Sverige 2010

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Ewerhof
2009-09-07 16:25
#8

Jag har en massa 'ärvegarn' som jag samlat på mig. Jag har jättesvårt för att bestämma mig om jag ska köpa själv. Det finns ju så mycket fint! Med garnrester ifrån andra får jag mixa med det som finns och det blir mer spännande så.

[TrevorS]
2009-09-07 22:08
#9

Jag hade garnföråd hade 3 skåp med pyssel, jag hade tro det eller ej 17 kg med pärlor till plattor, jag gjorde småfigurer som jag satte upp på väggen, gjorde super mario-svampar överallt. ;P

Pärlorna köpte jag på Brio när de la ner i Nybro när jag bodde där, 15 kr kg. =)

Upp till toppen
Annons: