Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 12250 ggr
Danielamartinas
2017-01-21 15:19

Säljer mitt lager av säkerhetsögon och nosar

Hejsan,

För några år sedan hade jag en liten enskild firma där jag sålde säkerhetsögon och nosar, därför har jag nu ett lager av ögon och nosar som ligger i källan utan att vara till glädje för någon. Därför tänkte jag sälja av dessa billigt. Om ni är intresserade av att köpa är det bara att skriva ett personligt meddelande till mig. Den som köper står för frakten🙂 

Svart säkerhetsnos (med plastbricka) 6 mm  - 1 kr
Svart säkerhetsnos (med plastbricka) 9 mm  - 2 kr
Svart säkerhetsnos (med plastbricka) 12 mm - 2 kr
Svart säkerhetsnos (med plastbricka) 18 mm - 3 kr

Svart djurnos (med metallbricka) 12 mm - 2 kr

Bruna ögon (med metallbricka) 6 mm - 2 kr

Bruna ögon (med metallbricka) 9 mm - 2 kr

Blåa ögon (med metallbricka) 6 mm - 2 kr

Genomskinliga ögon (med plastbricka) 18 mm - 3 kr

Genomskinliga ögon (med plastbricka) 15 mm - 3 kr

Genomskinliga ögon (med plastbricka) 12 mm - 2 kr

Genomskinliga ögon (med metallbricka) 9 mm - 2 kr

Gula uggleögon (med metallbricka) 12 mm - 3 kr

Gröna kattögon (med metallbricka) 9 mm - 3 kr

Annons:
Rebelyell
2017-03-11 01:57
#1

Jag är superintresserad! Finns bilder? :)(Förutom på de svarta säkerhetsögonen, för dom vet jag hur dom ser ut) Hur många finns det av varje? Är det bara några st eller ett tiotal eller så?

Danielamartinas
2017-03-12 09:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9
#2

Absolut! :) De två översta bilderna är säkerhetsnosarna, den ena "trekantig" och den andra med näsborrar. Den tredje bilden är de bruna ögonen 6 mm och den andra är bruna 9 mm. Tänk på att 6 mm blir väldigt smått, eftersom att det är i diameter. Det blir dock väldigt fint om man virkar små figurer! De blåa är också 6 mm, de ser dock lite ljusare ut på bilden än i verkligheten. De genomskinliga ögonen brukar jag använda om jag vill ha någon speciell färg. Brukar använda nagellack för att måla på baksidan av dem. Den åttonde bilden är kattögonen och den nionde är uggleögonen. Jag har tyvärr inga svarta säkerhetsögon :( Det finns ganska många av varje, skulle nog våga påstå att det finns minst ett tiotal av varje, men det är nog lättast att säga önskat antal så räknar jag och dubbelkollar :)

Danielamartinas
2017-03-12 09:41
#3

Oj jag hade inte räknat med att det skulle bli ett bildspel.. trodde att alla bilderna skulle hamna efter varandra. Ser du bra ändå?

Rebelyell
2017-03-12 13:06
#4

Åh jag läste lite slarvigt, trodde det stod "svarta säkerhetsögon" längst upp men det stod ju "svarta säkerhetsNOSAR". Man ser vad man vill se ;) Men ojoj det fanns ju mycket smått och gott ändå. Jag måste fundera lite, men räkna med en beställning från mig :) jag kommer skicka ett pm.

Jenny Bergh
2017-04-19 12:13
#5

Jag vill gärna köpa några ögon och nosar men jag lyckas inte skicka PM. Om du vill får du gärna kontakta mig :-)

Jenny Bergh
2017-05-14 08:59
#6

Tusen tack för paketet, Danielamartinas!

Annons:
T
2022-05-02 12:14
#7

Hej! Finns det kvar?
Gör det de får du gärna smsa till 0706490382 så lägger jag en beställning där!
Mvh Tova

Upp till toppen
Annons: