Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2325 ggr
LinaLj
3/18/14, 8:49 PM

Ny sajtvärd

Jag tänkte bara säga att jag har tagit på mig uppdraget som ny Sajtvärd

Det kommer att ske ett par förändringar som jag hoppas ni kommer att uppskatta. Andra saker kommer att förbli precis som de är för mycket här inne är bra. 

Jag skulle bli glad om ni ville komma med era åsikter, är det något ni saknar, något ni inte gillar, något ni gillar extra mycket? Saknar ni kanske artiklar om något ämne? Alla förslag och åsikter är välkomna.

Till sist hoppas jag att vi fortsätter att ge varandra inspiration, hjälp och glada tillrop. Jag måste säga att alla här inne är fantastiska, trevliga och hjälpsamma och det är mitt mål att sajten ska behålla sin trevliga stämning.

Annons:
Cahira
3/18/14, 9:13 PM
#1

Kul! Välkommen/grattis/lycka till. :)

Vore toppen med en artikel med bilder för nybörjare för de som lär sig visuellt. Som liksom förklarar i bilder hur det ser ut när man läser ett mönster ungefär. :) Tips på markörer m.m. kan man ta upp i den med.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

LinaLj
3/18/14, 9:15 PM
#2

Tack både för uppmuntran och för bra idéer 👍

Cahira
3/18/14, 9:44 PM
#3

Om du dessutom spegelvänder bilden så har du hur det ser ut för en vänsterhänt. Men vänsterhänta ska inte vända arbetet ut och in, är väl enda skillnaden. :) 

Jag är vänsterhänt och lärde mig via youtube eftersom jag lär mig bäst visuellt. Men jag virkar inte så mycket längre nu när jag har händerna fulla med annat. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

CamillaS
3/21/14, 11:00 PM
#4

Kul med en ny Sajtvärd! Kanske det äntligen blir lite mer fart på sajten. ;) Jag skulle vilja ha mer tävlingar. :p

Cahira
3/22/14, 12:05 AM
#5

Mer virkalonger vore säkert toppen för aktiviteten. :) Tävlingar vore kul med håller jag med om. Typ att man virkar nåt innan månaden är slut, tar bild och sedan får man rösta vilken amigurumi man tycker är månadens amigurumi… eller nåt. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

CamillaS
3/22/14, 7:23 AM
#6

#5 Precis det var virkalonger jag tänkte på också, kom bara inte på vad det hette haha. Men ja, håller med. Fler tävlingar och fler virkalonger. :D

Annons:
LinaLj
3/23/14, 8:47 AM
#7

Tack för alla bra idéer!

Upp till toppen
Annons: