Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 3938 ggr
CamillaS
6/23/13, 9:30 PM

säkerhetsögon, osäker på storleken

Jag skulle vilja beställa säkerhetsögon men jag är osäker på vilken storlek jag ska ha. Förut när jag sökte efter detta såg jag en tjej som frågade om det fanns någon som har säkerhetsögon hemma i olika storlekar som dom skulle vilja sälja. så jag tänkte att jag ska prova samma sak, så finns det någon här som har säkerhetsögon i olika storlekar som den personen skulle kunna tänka sig att sälja? Jag skulle då vilja ha ett par av olika storlekar så jag kan bestämma mig sen för vilken storlek jag föredrar. Färgvalet spelar mindre roll. Men det ska vara med sånna där brickor på baksidan. :)

Annons:
TottsiGirl
6/24/13, 8:29 AM
#1

Jag köper alltid hos Garngalning, fungerar alltid kalas och bra priser har hon :) http://garngalning.blogspot.se/p/kop-ogon-och-nosar.html

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

CamillaS
6/24/13, 4:56 PM
#2

#1 Tack för tipset, ska kika in där. :)

Danielamartina
8/8/13, 7:54 PM
#3

Jag driver en liten shop på min blogg där jag säljer billiga ögon och nosar🙂Titta gärna in där!

www.pysselstad.blogspot.se

www.pysselstad.blogspot.se

[Lillmatten]
8/8/13, 8:55 PM
#4

#3 Kikade runt på din blogg och måste bara säga att jag älskade rosetterna! ska göra en så fort jag stängt av datorn! ;D

Danielamartina
8/8/13, 9:06 PM
#5

#4

Vad roligt att du tycker om dem! 🙂 Om du har en blogg du lägger upp saker på får du jättegärna skicka en kommentar till mig och skicka länken 🙂

www.pysselstad.blogspot.se

[Lillmatten]
8/8/13, 9:27 PM
#6

Tyvärr har jag inte det, men tack iaf!! 😃

Annons:
CamillaS
8/8/13, 11:34 PM
#7

#3 Ögonen som du har bilder på i din shop, är det alla färger och storlekar som du har? Eller har du fler? :)

Danielamartina
8/9/13, 12:25 AM
#8

Alla ögon jag har i mitt sortiment just nu finns under rubriken "shoppen", jag startade upp för drygt 6 veckor sedan så har inte kommit så långt än, men i slutet av augusti kommer jag troligtvis köpa in mycket mer 🙂 Jag kommer främst satsa på genomskinliga ögon med svart pupill i alla storlekar som man kan måla själv, om man har några önskemål på vad som ska finnas är det bara att säga till mig så fixar jag det.🙂

www.pysselstad.blogspot.se

virkfantomen
8/9/13, 1:10 PM
#9

#3 kommer nog lägga en beställning på ögon av dej framöver.

Amigurumi - Virkade små glädjespridare.

http://virkfantomen.blogg.se/

CamillaS
8/9/13, 1:33 PM
#10

#8 Ok, har iaf skickat iväg en beställning till dig. 🙂

Danielamartina
8/9/13, 1:36 PM
#11

#9

Vad kul! Det ser jag fram emot. 🙂 Så småningom kommer det som sagt fler ögon att välja på, jag kommer troligtvis att måla en del själv med nagellack i olika färger, med andra ord lite ovanliga färger som inte finns någon annanstans!

www.pysselstad.blogspot.se

CamillaS
8/9/13, 1:47 PM
#12

#11 Vad roligt! Blir säkert fler beställningar från dig då framöver. 🙂

Cahira
8/9/13, 6:17 PM
#13

Jag köpte mina på 6060 fast hon har semester nu. Beställningen gick väldigt smidigt! http://www.etsy.com/shop/6060

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
CamillaS
8/13/13, 4:51 PM
#14

#11 Tack för ögonen. Dom damp ner i postlådan idag. 🙂
Hehe måste erkänna att dom var mindre än jag trodde. Men har dyskalkyli så jag har väldigt svårt att uppskatta en storlek i milimeter. Men jag är nöjd endå. Hoppas du får in fler ögon snart och lite större. 😉

Danielamartina
8/16/13, 6:33 AM
#15

#14 Vad bra att du har fått dem! Ja det där med storlek är alltid lite svårt att uppskatta. När jag fick den tyckte jag också att de såg små ut men mätte dem och de var 6 och 9 mm. Jag har dock ändå fått väldigt stor användning för just de storlekarna :) ja det dröjer nog inte länge föränn de nya ögonen finns. Dock ska jag precis börja högskolan med mottagning och allt så jag vet inte hur mycket tid jag kommer att ha de första veckorna till att fixa med det.

www.pysselstad.blogspot.se

Upp till toppen
Annons: