Annons:
Etikettaktiviteter
Läst 3454 ggr
Cahira
5/23/13, 12:43 AM

Förslag på att öka aktiviteten

Kom på en rolig idé för att få igång aktiviteten litegrann. Gemensam virkning! 

Någon kommer på/hittar något "lagom svårt för alla" mönster (eller lägger upp tre förslag med röstning på vad folk vill göra) och sedan har man tex en månad på sig att göra denna figur och ladda upp bild. 

Jag är urdålig på att ha tid att virka därav en månad så man hinner med trots barn, jobb och vad man nu kan ha som tar upp all tid. :) 

Vad säger ni? (Jag tänker inte hålla igång det, jag är nybörjare och väldigt usel på att läsa mönster, men hakar gärna på att försöka om det är nåt som jag tror jag klarar av)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
lilla-icka
5/23/13, 7:37 AM
#1

Det du beskriver låter som en virk-a-long som vi tidigare haft på sajten, men som deltagarantalet på senare tid varit mycket lågt på, därav har det ej genomförts fler. Men kanske någon av oss skulle kunna köra en här framöver, om vi då har något roligt och inspirerande mönster att följa.

Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi

& Bloggare på VirknålensHemlighet

nakenkatt
5/23/13, 9:28 AM
#2

ja det är ju synd.Folk här är ju så otroligt duktiga,men jag skulle tro det är tiden som ej räcker till för många idag.Tyvärr får man väl säga.jag ser på mina döttrar och deras familjer det är fullt ös jämnt.Det är barn,tider som ska passas,skolan mm mm.För mig som hade barnen små på 80 talet ser det ut som det är mycket stressigare tillvaro idag.Själv tycker jag det är avkopplande och trevligt med virkningen så jag vill gärna att den här sajten lever vidare.det finns säkert många ute i landet som skulle vilja börja virka.

[Hjärnans-virvlingar]
5/23/13, 1:02 PM
#3

Jag kan dra igång en liten virk-a-long till den 1:a juni…

#1 "lilla-icka" Får jag använda ditt nya grundmönster på amigurumi med variation?

lilla-icka
5/23/13, 3:44 PM
#4