Annons:
Etikettalster
Läst 1750 ggr
KastKatt
2011-10-16 16:08

Mystisk nykomling.

Hej mina glada yarnisar!

Jag har börjat med ett litet projekt och hen är inte helt färdig ännu men jag tänkte att ni kanske ville titta i alla fall?

Här finns bilder på min första helt FRIVIRKADE krabat Aardi.

Aardi

Säg gärna vad ni tycker! Det saknas ett ben, två armar och svans på den sista bilden, men Aardi har fått ett ben som jag virkade idag.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Annons:
KastKatt
2011-10-16 16:11
#1

Ge mig massa kritik, bra som dåligt!

(Stoppningen syns inte lika mycket i verkligheten. Det är nämligen så att jag köpte en kudde med jätte konstig stoppning. Den var alldeles "lös" som typ.. flis/pulver? Som jag var tvungen att lägga i en strumpa som jag sedan lade i kroppen, men kroppen var lite mindre än stoppningen så den blev lite stretchad. Aardi har också skelett i benen och ska få det i armarna också :) Kanske till och me di öronen om jag kan fixa det)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

moeder
2011-10-16 18:05
#2

Var inne och tittade på Aardi. Han/hon var ursöt! Så fint med det röda håret runt öronen och ögonlocken. Just ögonlocken  och glimten i ögat gör det hela mer levande.

MrsVader
2011-10-16 18:24
#3

Gud vilken fin :) Snygg effekt med det röda garnet :)

//Stine

http://stineskrypin.blogspot.com/

KastKatt
2011-10-16 20:46
#4

#2 Tack! Jag tyckte att det skulle "piffa" upp hen, och funderar på att ha några få mer röda detaljer. Tack! Och båda var tillfälligheter som var bra tillfällighet.

#3 Tack :D Kommer mer när den är färdig!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Lumos1
2011-10-16 22:13
#5

Absolut underbar!Gillar verkligen ringarna som gav det "förstärkta" ögat!, kommer nog sno det till min skapelse om det går bra?:)

KastKatt
2011-10-17 22:03
#6

Gör det! Vill du veta hur jag gjorde? :) Eller gissar dud ig fram?

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Annons:
Upp till toppen
Annons: