Annons:
Etikettmaterial-verktyg-o-tillbehör
Läst 8076 ggr
[Jessica-B]
9/19/11, 8:29 PM

Billigt garn, vart?

Billigt garn - var hittar jag det?
Jag bor i partille (göteborgsområdet), men skulle kunna tänka mig att beställa från en webbutik också. Är desperat och hemskt virksugen! <:

Annons:
Gummimonster
9/19/11, 8:34 PM
#1

Hittade garn för typ 10 kr/nystan på Rusta eller ÖB. Vet dock inte om det finns längre… Annars brukar de flesta garnbutiker ha något billigt garn för ungefär 15 kr/nystan. :)

[Jessica-B]
9/19/11, 9:03 PM
#2

Ibland hittar man riktigt billigt på dem ställena! Men dem har tyvärr inte jättestort utbud :/

SandraBo
9/19/11, 9:40 PM
#3

Finns Kvibergs marknad kvar, eller har de hunnit lägga ner den ännu? för jag har för mig att jag sett billigt garn där.

Annars finns det ju:

Broderi & Garn Sellvén HB
Drottninggatan 31, 411 14 Göteborg
031-13 33 29 De har ganska stort utbud, plus att de brukar ha en korg vid disken med billiga garn ^^

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

[Jessica-B]
9/20/11, 12:18 AM
#4

Aha, där ser man, så det fanns garnbutik i stan med stort utbud, after all.. (: tufft! Tack så mycket för tipset sandrabo! :)

spoketlaban
10/16/11, 9:26 AM
#5

Finns en garnaffär i lerum

TottsiGirl
10/16/11, 9:44 AM
#6

Finns massa garn affärer i göteborg men vet inte om någon är speciellt mycke billigare än den andra. 
Ja brukar handla från www.garnaffaren.se

Har man vägarna förbi Skene kan jag däremot rekommendera http://www.kinnagarn.se/ dom har maaassa garn av kända märkten och alltid ett par kronor billigare per nystan . Dom brukar även ha driver så man kan köpa större partier. När ja va där igår kunde man tex köpa 10nystan av Järbos Lady för bara 99kr.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Annons:
[Jessica-B]
10/16/11, 10:42 AM
#7

ååh! tack för tippset om kinnagarn! Ska nog ta de som en liten utflykt me mor min nån dag :)

KastKatt
10/16/11, 4:16 PM
#8

Om du har vägarna förbi Borås så kolla in BBC, där här det garn mellan 10-20 kronor nystanet och 3 korgar med rea garn för 5 kr :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

tk81
10/16/11, 5:23 PM
#9

här finns det billigt garn http://www.yarn-paradise.com/ de har snabb leverans oftas 1-2 dagar

Upp till toppen
Annons: