Annons:
Etikettalster
Läst 6247 ggr
Aetlun
7/30/11, 10:20 PM

Snigel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska skickas till en kompis dotter uppe i Sthlm. ;)

Mönstret är köpt hos Deliciouscrochet, och det var makalöst kul att göra. Fort gick det också. XD

Annons:
[nadvard]
7/30/11, 10:21 PM
#1

Sötaste snigeln jag har sett! Skrattande Jätte fin!

majkatt
7/30/11, 11:00 PM
#2

gud så söt

TantGertrud
7/31/11, 2:02 AM
#3

Det va en liten söt sak Glad

AnnicaL
7/31/11, 11:54 AM
#4

Häftig!

TottsiGirl
7/31/11, 4:56 PM
#5

Tokfin! :) Nu blir ja oxå sugen att köpa något mönster från Delicious Crochet

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skepparen
7/31/11, 5:48 PM
#6

Jag blir också mer och mer sugen på att köpa mönster från Delicious Crochet. Jag har öppnat ett paypal konto nu. Men jag uppmanas att koppla till ett bankkonto, men jag vet inte. Är det inte bättre att föra över lite pengar till paypalkontot istället?

Din snigel är lika fin som draken.

Annons:
Aetlun
7/31/11, 9:32 PM
#7

#6 Jag har kopplat mitt kontokort till paypal - har fungerat alldeles utmärkt smidigt hittills. :D

dagenskreativa
7/31/11, 10:04 PM
#8

Vilken underbar snigel:)

Sweelin
8/1/11, 2:29 AM
#9

Otroligt söt Skrattande

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

NinaStarck
8/1/11, 10:28 AM
#10

Vill bara inflika det här med PayPal att även om jag har kopplat ett kontokort till mitt konto så måste jag iaf betala in via ett bank-gironummer. Men jag kanske har missat nåt på PayPal.

Iaf så är snigeln supersnygg! Hon har ju så snygga grejer, jag skulle lätt kunna köpa alla mönster hon har!!

TottsiGirl
8/1/11, 9:02 PM
#11

Jag har ett kontokort kopplat till mitt paypal konto och då dras pengarna automatiskt från mitt konto direkt jag behöver inte göra mer än att logga in på paypal och klicka på ok sen e de klart :) 

Gjorde det senast i morse när ja köpte ett virkmönster från just Delicious Crohet :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

NinaStarck
8/1/11, 11:13 PM
#12

Men jag har också kontokort kopplat… Då har jag missat nåt känns det som :/

Upp till toppen
Annons: