Annons:
Etikettmedlems-presentationer-och-bloggar
Läst 2242 ggr
tanteva
2011-05-23 10:35

Ny här

Hej!

Hittade hit för jag gick med på Siames I Fokus. Jag är väl främst en stickare, men jag gillar amigurumi och har försökt lite småsaker. Har väl inte riktigt fått till det, men tänkte att detta ställe skulle inspirera mig. Idéen med Hjärtekatten är ju underbar! Ska spara ner mönstret och skaffa garn!

Och … just ja … jag heter Eva, bor i Dalarna med familj och djur. Gillar att handarbeta, är tyvärr lite dålig på att slutföra projekt. Det är lättare och roligare att börja på nya :)

Cats are like potato chips - you can't have only one!

Annons:
Pysselkiisen
2011-05-24 09:24
#1

Välkommen Eva! Tror inte du är ensam om att inte slutföra projekt (har en svag känsla av att jag är likadan!). Amigurumi kan ju även vara stickat och det finns mängder med mönster på stickade figurer också, så kanske börja med något sådant?

Hjärtligt välkommen är du i alla fall och hoppas att du ska trivas. Finns mycket information att läsa här på sajten och undrar du något är det bara att hojta. Här finns inga dumma frågor :D

 

"Om du alltid gör vad du alltid gjort
så kommer du alltid att ha det som du alltid haft det"

Jag bloggar om pyssel och virkning: Livet som Pysselkiise

Min blogg om livet med fibromyalgi: Me, myself and fibro

Min Fotoblogg: My Nikon and I

- medarbetare på Amigurumi iFokus -

nakenkatt
2011-05-24 12:40
#2

Kul att du hittat hit Eva.Jag kom också hit via katt intresset.Föder upp Cornish rex och sphynx katter.men visst är det härligt att ha lite hobbies.har börjat virka möss med mynta i som jag skickar med kattungeköparna,tror det blir uppskattat!!

Upp till toppen
Annons: