Annons:
Etikettmaterial-verktyg-o-tillbehör
Läst 2469 ggr
MajaL
1/5/10, 1:58 PM

Var brukar du?

Var brukar du köpa dina amigurumi-ögon?

Eller brukar du rent av tillverka de själv? =)

Flummar själv runt på diverse hemsidor på internet när jag ska köpa ögon. =)

Kunde vara lite kul att höra var ni får tag i era, finns ju så många ställen att hitta ögon och nosar och diverse tillbehör på.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
Gummimonster
1/5/10, 2:11 PM
#1

Jag testade teddybears sweden en gång, och det funkade jättebra. Men det var lite dyrt, och sen ska de ju lägga ner nu. så jag har beställt från love knitting, men de har inte kommit än. kort sagt är jag ingen van köpare ^^'

lilla-icka
1/5/10, 2:45 PM
#2

Jag har köpt ögon från två olika säljare, dels SpoonShop och även LoveKnitting (båda finns under länkar).

Vet även att Ikkadesign säljer ögon.

Häls: lilla-icka

Häls. lilla-icka - Medarbetare på Amigurumi

& Bloggare på VirknålensHemlighet

MajaL
1/5/10, 3:18 PM
#3

#2 Köper också oftast hos SpoonShop faktiskt, tycker deras ögon är de bästa jag hittills hittat + billiga.

#1 Har också några ögon där ifrån. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

garngalning
1/6/10, 12:44 AM
#4

Jag säljer säkerhetsögon i liten skala, direkt via min blogg. Jag har precis fått hem nya, och har massor med färger, storlekar och modeller. Fast jag har inte så många par i lager av varje. Har dessutom lite säkerhetsnosar ifall det är nån som är intresserad.

Jag har också ett par egna gratismönster på bloggen, och lägger ut fler allt eftersom.

Välkommen!

Jannas Amigurumisar

MajaL
1/6/10, 1:48 AM
#5

#3 Jaha, där får vi kika in. =)

Undrar var du får tag i dina som du säljer? Har alltid undrat var de som säljer köper de.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Nessie87
1/6/10, 1:27 PM
#6

#5 USA. ;) Ev. UK men tror att de flesta skäppar dem över Atlanten.

Dessutom kan man säkerligen få billigare priser även mer hemmavid om man köper upp stora kvantiteter.

Annons:
Pkarin42
1/6/10, 5:05 PM
#7

Jag har alltid sytt ögonen, men har nyligen  köpt sk. säkerhetögon. Detta gjorde jag Ikka och jag är super nöjd.

MajaL
1/6/10, 5:22 PM
#8

#6 PMar dig. ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Upp till toppen
Annons: