Annons:
Etikettalster
Läst 5994 ggr
Imasy
2010-04-07 19:04

Barnvagns dekoration?

Nån som har nåt bra tips för en bortkommen nybörjare hur man gör en skojig barnvagns dekoration?

Är sk*tdålig på att läsa mönster, så det måste vara något lätt men skojigt. Gärna med nån skojig färg :)

Annons:
Pkarin42
2010-04-07 20:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag kan rekommendera Casiopeias grundmönster som finns på första sidan att ladda ned.

Sen har jag två olika häfte som hittat på nätet med djur ett heter itty bitty animals, det andra heter tiny tag-alongs. Båda är på engelska

Skickar med första sidorna

Imasy
2010-04-07 20:48
#2

Då ska jag kolla på Casiopeias mönster. De där du la in på bild ser på tok för svårt ut för mig ;D

Pkarin42
2010-04-07 20:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här kommer det andra

Imasy
2010-04-07 20:52
#4

Haha, jag lägger ner tror jag ;) Kommer aldrig fixa det :P

MsVilja
2010-04-07 22:56
#5

Jag gjorde precis en färgglad boll att hänga vid barnvagnen till min dotter. Bollar är ju alltid kul att leka med, och en superrandig en är ju inte fy skam! Bytte färg efter 1-3 varv bara. För att göra det lite skoj för mig gjorde jag den som en matematiskt beräknad sfär, se mönster här.

Sfären är ju lite onödigt avancerad i mönstret, men att virka en vanlig boll är ju nästan så enkelt som det kan bli.

Lägger kanske upp en bild imorgon när det blir ljusare!

brittas
2011-06-02 19:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här kommer ett tips som man kan hänga i barnvagnen , kanske inte för nybörjare. Men så svår är den inte . Jag gjorde dubbla blommor och sydde ihop dom.den finns på ,

http://pleteniproradost.webnode.cz/kalendar-akci/aut

Häls Brittas

Http://brittasami.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: