Annons:
Etikettundersökningar
Läst 4700 ggr
Kakan87
2017-08-03 09:43

Eget mönster

Hejsan! Har börjat göra egna mönster och undrar om ni har förslag på vad jag ska göra eller vill rösta på alternativen nedan? Har just nu lite beslutsångest och idétorka. Ingen copyrightskyddad figur eller annat!

Funderar på att skänka mina alster till välgörenhet sedan!

Annons:
Herveaux
2017-08-03 10:49
#1

Jag röstade på "Monster" (har nyligen blivit beroende av Netflix och har sett om Monsters Inc.-filmerna flera gånger😇)
Lät som ett roligt projekt där man verkligen kan låta fantasin flöda!

Jag är också svag för (virkade) bläckfiskar.  

Om du vill skänka dina alster så kanske det vore roligt att skapa en alldeles egen liten filur, tänker liknande Gnuttarna.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Rhonda]
2017-08-05 13:53
#2

Du kunde sälja dina mönster sedan.

Kakan87
2017-08-08 12:09
#3

Hej! Tack för era svar! Jag funderar på att starta en blogg med olika monster amigurumi mönster. Tror att det vore kul :) Nja, sälja dem vet jag inte. Då ska allt stämma exakt… Är mönstret gratis är det lite mer ok om man gjort något fel. Då är det bara att fixa. Men tack för tipset! 

Det vore som sagt också kul att virka och skänka till välgörenhet. Vet bara inte vart man skänker då… Kanske virka några och skänka till Erikshjälpen eller något sådant. Ha det bra, Med vänlig hälsning Anna

ApanAnn
2017-09-03 12:56
#4

Jag har sett en del som säljer mönster på ravelry och låter pengarna gå till välgörenhet. Alternativt har en länk där det går att betala en frivillig summa till välgörenhet. Det brukar gå att ragga testvirkare som provar designen innan du släpper den. Jag har testvirkat och min "betalning" var att jag fick det färdiga mönstret gratis sedan.

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Kakan87
2017-09-05 08:05
#5

Tack för tipset!

Upp till toppen
Annons: