Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1848 ggr
CamillaS
2014-08-29 22:32

Vart är alla?

Har tänkt att inte säga något, men varje gång jag kommer in på denna sajt så är det så dött! Inga nya trådar, inga lekar, inga inspirerande artiklar eller inlägg, ingenting!
Vad hände med t.ex virk-a-longerna? Eller har alla slutat virka amigurumisar?
Har inte sett en ny amigurumi här inne på ett bra tag vilket ju är väldigt tråkigt!
Jag kan erkänna att jag inte virkar mycket själv just nu, men har ingen inspiration till virkningen just nu.
Men vem vet kanske inspirationen kommer tillbaka med någon utmaning härifrån kanske.🙂
Även om jag inte virkar just nu så tittar jag in här med jämna mellanrum för och se om det har kommit något nytt! Men som alltid till min stora besvikelse möts jag av samma sovande sajt.😕
Kom igen! Kan vi inte få igång den här sajten  och låta den blomstra som den en gång gjort!😍 Virkning är ju roligt!👍

Annons:
Linapina
2014-08-30 20:30
#1

Jag håller på med ett par projekt. Men eftersom jag vill göra så mycket så börjar jag på nya saker hela tiden 😕 Sonen gjorde en beställning på 3 figurer: stålmannen, Frankenstein och en zombie. Bara Stålis som är klar 😓 Sen vill systerdottern ha fler mjukiskaniner, virkade av moster förstås 😊 Hon har fått 2 innan. Så jag gör en del figurer mellan all annan virkning. Ska bara bli klar med dem.

Upp till toppen
Annons: