Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 2384 ggr
Ljusa
10/27/13, 7:49 AM

Virknålar

Vet någon vart man kan köpa aluminium virknålar i olika färger online? Jag vill inte köpa ett sett med 12 olika nålar i olika storlekar utan typ att man kan köpa 1 lila 1 grön och 1 gul virknål nr 3 exempelvis. Tacksam för svar :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
nakenkatt
10/27/13, 8:27 AM
#1

Finns massor på tradera,kolla på virkning där så ser du.

Ljusa
10/27/13, 10:56 AM
#2

Det ska jag göra :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Ljusa
10/27/13, 11:22 AM
#3

Hittar bara 12pack där och jag vill endast ha nålar i storlek 3mm :/

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

nakenkatt
10/27/13, 7:25 PM
#4

va synd,hoppas du får tag på.

TottsiGirl
10/28/13, 9:23 AM
#5

Ebay brukar finnas massa kul till bra priser :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ljusa
10/28/13, 1:15 PM
#6

Jag kollar upp det :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
Linapina
10/29/13, 9:32 AM
#7

Kolla second hand. Ibland kan man ha tur :)

Cahira
11/14/13, 3:03 AM
#8

Googla efter garn i din stad typ "Garn stockholm" som exempel, och se om du kan hitta en garnhandel. De bör ha nålar. :) Satsa på ergonomisk! Det tjänar du enormt på.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Ljusa
11/14/13, 5:45 AM
#9

Jag bor ju i skokloster, vi har en matafär med ungefär samma utbud som en mack och skoklosterslott. Närmsta "stad" är Bålsta där det endast fins en liten tygbutik, mäst tyg några nystan. Jag får tvinga med mamma och pappa på 1 1/2 Times bilfärd för att komma till en "riktig" stad :) (Är 13 så har inte stor möjlighet att ta mig dit själv) Men om jag inte bott i en "by" där Lanthandeln är centrum (vilket du inte kunde veta) så hade det varit ett bra förslag :D

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

[Kavring]
11/14/13, 10:37 AM
#10

#9 Oj ja Skokloster är verkligen litet… Men om du kollar upp garnaffärer i ex Uppsala, så är det ju jätteenkelt att ta sig dit med buss från skokloster-bålsta, ta med en kompis så blir det en rolig utflykt. :) så gjorde jag flera ggr när jag bodde i Skokloster (flyttade därifrån som vuxen), Uppsala är ju en mycket lugnare stad än Stockholm också och inte så stort. ^^ men det är bara ett förslag ifall det är svårt att hitta virknålar på nätet du vill ha. ^^

Ljusa
11/14/13, 4:47 PM
#11

Tack för hjälpen :) får väll lura med min morbrors fru anars den enda jag känner som fattar tjusningen med virkning :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Upp till toppen
Annons: